Word jij onze nieuwe collega?

We zoeken een enthousiaste projectmedewerker fondsenwerving – deeltijds.

Als jeugdorganisatie zijn we gepassioneerd door jonge mensen en zijn we overtuigd van hun mogelijkheden en hun (soms nog te ontdekken) competenties. Samen met hen kiezen we ervoor om vorming en engagement als hefbomen te hanteren. Hefbomen die jongeren omvormen tot sociaal geëngageerde jongeren die hun plaats in de maatschappij durven innemen. We richten ons op jongeren die als begeleider of begeleidster actief (willen) zijn in het jeugdwerk, zowel in binnen- als in buitenland. Speelpleinwerk, inspraak, participatie en samenwerking zitten in onze DNA.

Wij zoeken enthousiast en gemotiveerd talent om het onderdeel van de fondsenwerving (Don Bosco Stichting) mee uit te bouwen.

Concreet

* Je staat mee in voor het fondsenwervende luik verbonden aan onze organisatie (Don Bosco Stichting). Meer info: www.donboscostichting.be

* Je beheert mee het adressenbestand binnen de database van Don Bosco Stichting en houdt deze up-to-date.

* Je volgt de projectaanvragen die binnenkomen bij Don Bosco Stichting op in al zijn aspecten, van aanvraagdossier tot goedkeuring, opvolging uitbetaling, opvolging afspraken rond communicatie, evaluatieverslag….

* Je volgt de dossiers op van het ‘Fonds Vrienden van Don Bosco Stichting’ binnen de Koning Boudewijn Stichting.

* Je zoekt naar extra financiering via binnen- en buitenlandse fondsen of stichtingen.

* Je zoekt mee naar opportuniteiten en het kenbaar maken van het fonds bij mogelijke projectaanvragers.

* Je ondersteunt fondsenwervende acties die opgezet worden binnen de Don Bosco Stichting.

* Je neemt deel aan vergaderingen van werk- en/of stuurgroepen verbonden aan de Don Bosco Stichting.

Jij…

* neemt leiding en verantwoordelijkheid op.

* kan projectmatig werken.

* bent stressbestendig en inventief – buigt problemen om in kansen.

* kan enthousiasmeren en motiveren.

* bent communicatief en kan netwerken met andere actoren uit het werkveld.

* grijpt de kans om heel wat dingen te leren en jezelf te vormen. Je staat open voor feedback.

* wordt niet afgeschrikt door sporadisch avondwerk, meestal gelinkt aan vergaderingen met vrijwilligers.

* werkt graag in team met vrijwilligers en collega’s.

Waarden

* Je bent geboeid en gepassioneerd door jongeren en jeugdwerk.

* Je draagt onze organisatie een warm hart toe en deelt de visie en waarden van Don Bosco waar zij voor staat.

* Je communiceert open, bijvoorbeeld over de rol die je wil of kan opnemen in het team.

Kennis

* je spreekt vlot Nederlands – kennis van andere talen is een pluspunt.

* Je bent houder van een diploma hoger (niet) universitair onderwijs of kunt een gelijkwaardige ervaring voorleggen.

* Office 365 is voor jou geen onbekende – kennis van CRM is een pluspunt.

Aanbod

* Werkadres: Naamsesteenweg 37, 3001 Heverlee

* Deeltijdse opdracht (50%)

* Contract van bepaalde duur, 3 jaar, met kans op verlenging naar onbepaalde duur

* Toffe en hartelijke werkomgeving in een typische Don Bosco sfeer

* Boeiende en gevarieerde job met kans op zelfontwikkeling via vorming

* Goede omkadering, open feedbackcultuur, persoonlijke coaching

* In dienst: september 2023

* Verloning: volgens barema van het Agentschap Sociaal-cultureel Werk Jeugd (PC 329, barema B1b)

Kandidatuurstelling en CV mailen (vóór 08/06/2023, 20u00) naar stichting@donbosco.be.

Vragen i.v.m. deze vacature: Guido Stoop, stichting@donbosco.be, Tel: 0475 29 83 73.