Vrienden van Don Bosco Stichting

Een groep enthousiaste vrienden heeft een speciaal­ fonds opgericht bij de Koning Boudewijnstichting: de ‘Vrienden van Don Bosco Stichting’. Dankzij dit fonds ontvang je een fiscaal attest bij een gift van € 40 of meer. Zo kan iedereen op een fiscaal vriendelijke manier bijdragen tot de realisatie­ van projecten van de Don Bosco Stichting.

De Vrienden van Don Bosco Stichting organiseren events voor Don Bosco Stichting: zo zetten ze hun schouders onder de jaarlijkse brunch, de quiz en de garageverkoop. In het begin van het jaar brengen ze mensen samen voor een heerlijk brunchbuffet in het Saviocentrum in Dilbeek, rond de paasvakantie nemen ploegen het tegen elkaar op tijdens een quizavond in de regio Leuven, in het voorjaar nodigen ze iedereen uit om te komen snuisteren tussen postzegels, postkaarten, strips, religieuze items en curiosa op de garageverkoop in het Don Bosco klooster in Heverlee.

De vrienden van Don Bosco Stichting steunen projecten georganiseerd door en voor jongeren die aansluiten bij het gedachtegoed van Don Bosco. Hier lees je alles over de projecten die ze ondersteunen en events die ze organiseren: www.vriendenvandonbosco.be

Heb jij zin om mee te werken? Neem contact op met de Vrienden van Don Bosco Stichting via stichting@donbosco.be.