Steun nu!

Online steunen aan het fonds ‘Vrienden van Don Bosco Stichting’, opgericht bij de Koning Boudewijnstichting. Je ontvangt een fiscaal attest bij een gift vanaf € 40. Je steunt met een veilige en snelle internetbetaling via Koning Boudewijnstichting.
Steunen met een overschrijving aan het fonds ‘Vrienden van Don Bosco Stichting’, opgericht bij de Koning Boudewijnstichting. Je ontvangt een fiscaal attest bij een gift vanaf € 40.
Online steunen met een veilige en snelle internetbetaling via Mollie. Je ontvangt geen fiscaal attest.
Steunen met een overschrijving aan Don Bosco Stichting. Je ontvangt geen fiscaal attest.
Ja, ik wil Don Bosco Stichting op regelmatige basis steunen met een doorlopende schenkingsopdracht. Ik ontvang per e-mail een formulier om aan mijn bank te geven of om zelf online een permanente opdracht te maken.