Posters Avondwoordjes

Met zachtheid en tijd buig je moeilijkheden om tot kansen.

We hebben meer dan ooit de neiging om te zeggen dat we druk zijn en geen tijd hebben. Door het vele ‘moeten’ van onszelf en onze omgeving zien we door de bomen het bos niet meer. Vaak hebben we dan geen oog meer voor de dingen die net tijd vragen.

In relatie gaan met jongeren is een intens engagement aangaan met de andere maar ook met jezelf. Het vraagt geduld en energie, doorzetting en durf…, maar bovenal vraagt het tijd.

Met deze poster avondwoordjes, willen we je oproepen om prioritijd te maken van jouw relatie met de jongeren en eens stil te staan wat jij kan doen om deze zo kwalitijdsvol mogelijk te maken. Tijd nemen biedt jou en de jongeren de kans om te kunnen groeien en om te ervaren wat belangrijk is voor jezelf en de andere.

Je kan de poster dankzij de steun van Droomfonds Don Bosco GRATIS aanvragen.

Droomfonds Don Bosco steunde met een bedrag van € 250. ­De posters worden geschonken aan Don Bosco­scholen, speelpleinen, vakantiewerkingen, ­internaten en jeugdzorg.