Vrijwilligersproject Zambia

Tijdens dit internationaal project trekken we jaarlijks met een groepje jongeren in de zomer naar Zambia voor een complete onderdompeling in de plaatselijke cultuur. Zambia is een prachtig land met een enorme gastvrijheid en hartelijkheid, een mooie cultuur en schitterende natuur. In de stad of het dorp waar we naartoe trekken, dragen we een steentje bij aan de dagelijkse gang van zaken van de lokale gemeenschap.

De groep vrijwilligers zette zich reeds in voor de volgende projecten: de renovatie van de kleuterschool, les geven aan de kleuters van deze school, enkele gebouwen opknappen, dagelijks speelpleinwerking begeleiden voor de vele jongeren en kinderen in Makululu en Kabwe…

Met de opgehaalde financiële middelen steunen we de lokale Don Boscoprojecten in Zambia.