Fietsen naar Turijn voor Don Boscospeelplein Oud-Heverlee

Speelplein Don Bosco Oud-Heverlee werkt al jaren met een sociaal tarief. Zo kunnen zij alle kinderen en jongeren een onvergetelijke zomer aanbieden. Dit doen ze door de kostprijs voor kwetsbare gezinnen voor een speelpleindag te verlagen van 5 euro naar 2 euro. Het restbedrag wordt bijgepast door het speelplein. Om de ‘pot’ waar het sociaal tarief uit komt aan te vullen organiseren hoofdanimatoren en oud-hoofdanimatoren dit jaar een grootse fietstocht.

6 fietsers zullen in 6 dagen van het speelplein in Oud-Heverlee fietsen tot in Turijn, een tocht van 1000 kilometer. In Turijn zullen de fietsers en de volgploeg de plaatsen die belangrijk waren in het leven en werk van Don Bosco bezoeken. De hoofdanimatoren zullen kennis opdoen over het leven van Giovanni Don Bosco en zo zijn pedagogische visie nog beter kunnen uitdragen op het speelplein.

Droomfonds Don Bosco zoekt financiële ondersteuning om de fietstocht te financieren.

Online steunen aan het fonds ‘Vrienden van Don Bosco Stichting’, opgericht bij de Koning Boudewijnstichting. Je ontvangt een fiscaal attest bij een gift vanaf € 40. Je steunt met een veilige en snelle internetbetaling via Koning Boudewijnstichting.
Ja, ik wil Don Bosco Stichting op regelmatige basis steunen met een doorlopende schenkingsopdracht. Ik ontvang per e-mail een formulier om aan mijn bank te geven of om zelf online een permanente opdracht te maken.