4 + 1 dag speelplezier gratis op speelplein Raccoon

We proberen een warme plek te creëren­ waar kinderen en animatoren zich thuis voelen. We zitten nog steeds in een opstartfase. We richten ons met de werking vooral naar kansarme gezinnen en jongeren uit een moeilijke thuissituatie. De kinderen betalen € 4 per dag. Dat is voor sommige gezinnen wat veel, vandaar dat we een sociaal tarief toepassen voor gezinnen die via het OCMW naar ons doorverwezen worden. Het is een gewoonte om op het einde van de week te betalen. We merkten vaak op vrijdag dat sommige mensen net niet toekwamen. De actie 4+1 speeldag gratis komt als geroepen voor speelplein Raccoon. Het geeft ons het gevoel dat we zo iedereen kunnen helpen en hen wat ontlasten op financieel vlak.

Online steunen aan het fonds ‘Vrienden van Don Bosco Stichting’, opgericht bij de Koning Boudewijnstichting. Je ontvangt een fiscaal attest bij een gift vanaf € 40. Je steunt met een veilige en snelle internetbetaling via Koning Boudewijnstichting.
Ja, ik wil Don Bosco Stichting op regelmatige basis steunen met een doorlopende schenkingsopdracht. Ik ontvang per e-mail een formulier om aan mijn bank te geven of om zelf online een permanente opdracht te maken.