Kring tot Kerst

Kerstwensen voor iedereen

Kerstmis komt eraan en in deze kerstperiode wil Droomfonds Don Bosco zo veel mogelijk liefde, warmte en genegenheid tot bij de mensen brengen. Daarom hebben we 4 mooi gelay-oute kerstkaarten ontwikkeld die aansluiten bij de solidariteitsactie: #kringtotkerst.

We willen zo veel mogelijk kerstwensen verspreiden door massaal verschillende kaartjes met liefdevolle boodschappen voor elkaar te schrijven en te verspreiden. Ontvang je zo’n kaartje van iemand in je (niet zo) dichte omgeving? Kruip dan zelf in je pen en schrijf een warme boodschap naar iemand die je wat extra genegenheid toewenst tijdens de de kerstperiode. Zo ontstaat er al snel een kring aan warme boodschappen doorheen het hele land.

Hoe gaan we te werk?
Tijdens de kerstperiode sturen we de kerstkaarten naar verschillende mensen uit onze omgeving. We nodigen jullie om vervolgens een nieuwe kaart te versturen naar iemand anders: een dichte buur of een ver familielid, een vriend of gewoon iemand die het nodig heeft? De ontvanger kan dan weer via een QR-code een nieuwe kaart downloaden en verder sturen. Zo breidt de kring van ontvangers alsmaar verder uit.

We hopen dat jullie allemaal deelnemen aan deze mooie kerstsactie. Nu het steeds donkerder en kouder wordt buiten, is het fijn om liefdevolle boodschappen te verspreiden en ons verbonden te voelen met velen en naar Kerstmis toe te leven. #kringtotkerst

Deze campagne kwam tot stand in samenwerking met IJD. Volg hen op facebook.